یوهن هر

یو هن هر اومده که کمک کنه

یوهن هر

یو هن هر اومده که کمک کنه

ماهیگیری

ماهیگیری

خوبه که بتونیم به همه ماهیگیری یاد بدیم اما من فکر میکنم که بعضی ها به خاطر شرایطی که دارن نمی تونن ماهیگیری کنن...

واسه همین می خوام اول ماهی رو بهشون بدیم بعد راه ماهی گیری رو بهشون یاد بدیم...

اینکه بعضی از دوستا جز اون چیزی که در ذهن من بود فکر کردن مقصر خود من بودم که ازاول روشن نکردم که دقیقا"می خوام به چه کسانی و به چه منظوری بهشون کمک کنم ...

اینو بگم که هر کسی با هر شرایطی نمی شه کمک کرد ...

حالا شما به یوهن هر بگین به چه کسانی باید کمک کرد؟

و چه جوری؟ این بهتره ...

آخه بعضی ها در شرایط خاص و ویژه ای هستن که باید زود و فوری بهشون کمک کرد...

نظرات 1 + ارسال نظر
Leila جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:24 ق.ظ http://www.facebook.com/leila.kooveei?ref=profile

Bah Bah

Akse koohe koodakie man .......


Tak skal du have min kære lille søster

Hav det godt....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد